Gaoioiga Su'e Cherry Matua- Tamaiti.

O Iuni o se vaitau o le malosi, ina ia faʻatamaoaigaina ai le olaga faʻafiafiaga o paʻaga ma faʻaleleia le autasi o le au,Dalian TekMax Technology Co., Ltd.fa'amaopoopoina a latou paaga ma tagata o latou aiga e o i le toga seleni i le aso 20 Iuni.

talafou01

Ave le aiga o se iunite e faʻatino le gaioiga a matua ma tamaiti o le pikiina o cherry.O le ulu atu i totonu o le togavao ma tilotilo solo, o le cherry mumu e foliga mai o se agate mumu, faʻapipiʻi i lala ma natia i lau.

talafou02

Sa fiafia tagata i le suamalie suamalie ma le oona sieli suamalie i le olioli.E le’i fa’atauva’a fo’i le fanau, ona o le fesoasoani a o latou matua, na latou tofo ai fo’i i le fiafia o le tauina o sieli na’o i latou.

nbews03

Ina ua uma ona pikiina, sa tofo faatasi tagata i le tamai mamoe tunu atoa, ma o le mamao i le va o le fatu ma le fatu sa latalata.

I taimi malolo pe a uma galuega, na lagona e tagata uma le mafanafana o le aiga TekMax.O le olioli i le galue, atoa ma le olioli i le seleselega sa vaaia i fofoga o tagata uma.

talafou04

O le gaioiga o le pikiina o matua-tamaiti na aafia ai le loto ma le agaga o tagata uma, faʻamalosia le va i le va o paaga, faʻaalia le naunautaiga mo le olaga, ma faʻaosofia ai le naunau maualuga o tagata uma mo le galuega.
Na faaalia e tagata uma e tatau ona latou tuuto atu i latou lava e galulue ma le naunautai atili.O le a latou faia taumafaiga e le fa'au'u i totonu o le kamupani e fa'ataunu'uina le va'aiga a le kamupani o le avea ma tagata e sili ona malosi le fa'atonuina o le siosiomaga i totonu o Saina.


Taimi meli: Iul-13-2021